آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزش زبان»آیلتس تضمینی با 110% بازپرداخت هزینه
آیلتس تضمینی با 110% بازپرداخت هزینه-pic1

آیلتس تضمینی با 110% بازپرداخت هزینه

برای اولین بار در ایران تضمین واقعی را برای آزمون آیلتس تجربه کنید.
کالج بین المللی آریام با همکاری بیمه سامان تضمین 110% بازپرداخت هزینه دوره را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در صورت عدم کسب نمره دلخواه از طریق شعب بیمه سامان و بدون نیاز به مراجعه به کالج بین المللی آریام 110% هزینه پرداختی را دریافت نمایید.
اما عجله نکنید، راز موفقیت شما در گارانتی موفقیت 110% نهفته است. دوره‌های اختصاصی کالج بین المللی آریام به طور اختصاصی برای هر فراگیر طراحی شده و موفقیت شما را تضمین می‌نماید.
اگر برای شرکت در آزمون آیلتس مطمئن نیستید که چه چیزی مطالعه کنید و چگونه این کار را انجام دهید، دوره تخصصی آیلتس آریام مسیری روشن به سوی موفقیت ارائه می دهد که راهبردهایی آسان و مراحلی گام به گام را در برمی گیرد. این دوره در سراسر فرایند و تا روز امتحان به آمادگی شما کمک می کند. به هیچ وجه برای یافتن آزمون های آزمایشی، نکات یا چارچوب آزمون نگرانی به خود راه ندهید. آنچه را که برای موفقیت شما لازم است، می توانید در این دوره به دست آورید. این دوره با دقت بسیار طراحی و اجرا می شود و در آن معیارهای عالی آموزش و آمادگی برای این آزمون مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین شما در مسیر آماده سازی برای آزمون هیچ نکته یا اطلاعات مورد نیازی را برای دستیابی به نمره ی عالی از دست نخواهید داد.


آگهی دهنده: کالج بین المللی آریام
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - آموزش زبان در تهران
آدرس: تهران، جردن، بابک مرکزی، بن بست اورنگ، پلاک 2
به روز شده در:۱۳۹۴/۹/۳
بازدید: 524 بار
ایمیل: