آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزش زبان»3ماهه انگلیسی صحبت کن!!
3ماهه انگلیسی صحبت کن!!-pic1

3ماهه انگلیسی صحبت کن!!

دوست عزیز سلام:
موسسه زبان امید: مفتخر است به اطلاع شما برساند که برای اولین بار در شیراز با روش انحصاری و ابداعی دکترین 2003 (2003 Doctrine) جهت آموزش مکالمه زبان انگلیسی تحت عنوان می¬خوانم انگلیسی حرف بزنم (want to speak English) که در حال حاضر کاملترین، آسانترین و سریعترین دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد را پس از چند سال ارائه موفق این دوره در تهران و تقاضای روز افزون جامعه جهت فراگیری آسان، سریع و بدون فراموشی مکالمه انگلیسی ارائه نماید. این دوره آسان بر اساس آخرین نظریه های روانشناختی آموزش زبان انگلیسی در جهان در سال 2003 مخصوص زبان آموزان ایرانی طراحی شده و در کوتاهترین مدت (3 تا 9 ماه) با توجه به محیط و شرایط خاص زبان آموز ایرانی آنها را قادر م سازد بطور عملی و واقعی زبان انگلیسی را سلیس و روان صحبت کنند و بفهمند.
10 امتیاز منحصر به فرد این دوره:
1- سرعت: با قاطعیت می توان گفت این دوره سریعترین دوره آموزش مکالمه انگلیسی در ایران است. که به طور عملی و واقعی با روش منحصر بفرد و جدید برای اولین بار بر اساس روش تطبیقی (2003 Doctrine) طراحی شده است که بصورت تضمینی و در حداقل زمان (3 تا 6 ماه) ارائه می گردد.
2- برآوردن نیاز واقعی شما: هدف این دوره حرف زدن و فهمیدن است (نه گرامر، دستور ... ) در پایان این دوره شما قادر خواهید بود روان و سلیس به زبان انگلیسی صحبت کنید و بفهمید.
3- استفاده از روش تطبیقی (دکترین 2003):
روش تطبیقی یادگیری زبان آخرین نظریه روانشناختی یادگیری زبان بیگانه در تمام جهان برای سالهای 2005 تا 2015 خواهد بود. خوشبختانه ما در تطبیق این روش با زبان فارسی (در کشور عزیزمان ایران پیشگام و اولین هستیم).
4- آموزش فکر کردن به زبان انگلیسی: در انتهای دوره زبان آموزان نیازمند هیچگونه تلاشی ذهنی برای ساختن جمله به زبان انگلیسی نیستند و همانگونه حرف می زنند که در ذهن خود به آن فکر می کنند و بلعکس.
5- مکالمه محض در غالب سوال و جواب: کل دوره بر مبنای سوالات و جوابهای مکرر و کاربردی و بر اساس مکالمات محض روزمره که نیاز واقعی زبان آموز را در یک کشور بیگانه کاملاً رفع می کنند.
6- سادگی و تکرار مطالب: در هر درس فقط به یک موضوع مشخص اختصاص دارد و مطالب با کمال سادگی به طور واضح و روشن و در عین حال کامل و جامع و گام به گام از آسان به سخت ارائه شده که این سادگی و تکرار موجب سهولت در یادگیری و پیشرفت سریع زبان آموز می گردد.
7- افزایش جهشی دایره لغوی: در این دوره یک روش جدید و تقابلی برای دسته بندی لغات و حفظ سریع، آسان و بدون فراموشی لغات بهمراه دیکته، تلفظ و کاربرد آنها ارائه شده که تا کنون در هیچ کتابی در این ابتکار دیده نشده است.
8- افزایش جهشی سرعت مکالمه و تشویق و ترغیب به حرف زدن طولانی و مکرر: در این دوره زبان آموز است که در تمامی مدت کلاس گوینده غالب است نه معلم! و معلم فقط نقش یک ناظر و هدایت کننده را دارد. برعکس دوره های ترمی طولانی مدت که 80% وقت کلاس را معلم صحبت می کند و دانش آموز بیشتر اوقات شنونده است.
9- قابلیت استفاده برای همه کس – همه جا – همه وقت: کلیه مطالب و دروس در این دوره بصورت شفاهی یعنی شنیداری – گفتاری است نه مکتوب (خواندنی – دیدنی) بنابراین اولاً زبان آموز از همان ابتدا با واقعیت مکالمه طبیعی و زنده روبرو شده و حرف زدن را بصورت کاملاً طبیعی (گفتاری – شنیداری)
می¬آموزد. در ضمن با استفاده از mp3 player یا سی دی من می تواند در همه جا و در هر زمان بدون نیاز به دیدن و خواندن انگلیسی یاد بگرید.
10- تضمین دوره: از امتیازات منحصر به فرد این دوره تضمین آن می باشد که در صورت اتمام دوره چنانچه زبان آموزی دستورالعملهای کتاب را بطور صحیح انجام داده و در کلاس درس مرتب حاضر شود اما قادر نباشد بطور عملی صحیح انجام داده و در کلاس درس مرتب حاضر شود اما قادر نباشد بطور عملی انگلیسی حرف بزند می تواند در دوره بعد بصورت رایگان شرکت کند!
در این دوره نهایت سعی شده است که هدف اصلی آموزش مکالمه محض یعنی Speaking (حرف زدن) و listening (گوش دادن و فهمیدن) باشد که نیاز واقعی جامعه امروز در عصر ارتباطات دهکده جهانی است.
بنابراین از حاشیه پردازی و آموزش طولانی و خسته کننده گرامر، نکات فرعی و بطور کلی از روشهای قدیمی و سنتی جداً پرهیز شده است بر همین اساس این دوره کاملاً ابداعی و منحصر بفرد با همکاری اساتید ایـران و آمریکـا و با صرف هزینه گزاف طراحی و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. پس بیایید قدر این موقعیت را بدانیم و با کمک هم نهایت تلاشمان را جهت یادگیری هر چه بهتر مطالب آن بکار ببریم.
در ضمن برای تمامی کسانی که امکان استفاده از کلاسهای حضوری در محل آموزشگاه را ندارد پکیج مکاتبه ای این دوره بصورت کاملاً عملی و با تضمین کتبی (برگشت کامل پول در صورت عدم یادگیری) موجود می باشد که جهت دریافت اطلاعات بیشتر می تواند با موسسه زبان امید تماس بگیرید.
راههای تماس با ما
Tel: +987132338191
Mob&whatsup:+989173144191
https://instagram.com/omidins
Telegram channel:https://telegram.me/omidinstitute
Telegram ID:https://tlgrm.me/omidins
لینک آدرس موسسه در نقشه جهانی google map
https://goo.gl/maps/GeSVJzpUbrF2


آگهی دهنده: موسسه زبان امید
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - شیراز - آموزش زبان در شیراز
آدرس: شیراز- خیابان مشیر غربی - کوچه 10
قیمت: 340000تومان
به روز شده در:۱۳۹۵/۲/۵
بازدید: 652 بار
ایمیل: