آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزش زبان» آزمون آزمایشی آیلتس (ماک)| ایران اروپا
	 آزمون آزمایشی آیلتس (ماک)| ایران اروپا-pic1

آزمون آزمایشی آیلتس (ماک)| ایران اروپا

زبان آموزانی که خود را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده می‌کنند، نیاز مبرم دارند که به صورت پیوسته و منسجم خود را محک بزنند تا بتوانند توانایی های خود را در آزمون بسنجند، از نقاط قوت و ضعف خود باخبر شوند و سیر پیشرفت دانش و عملکرد خود را ارزیابی کنند.
بهترین راه برای سنجش عملکرد و آشنا شدن قوانین و سبک برگزاری آزمون آیلتس، شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس است که سوالات و شرایط آزمون را شبیه سازی کرده و با هزینه‌ای ناچیز در مقایسه با هزینه 6،151،040 تومانی امتحان اصلی، این امکان را به داوطلب می‌دهند که تجربه‌ای مشابه تجربه شرکت در آزمون اصلی کسب کند. به اینگونه آزمون‌ها، آزمون ماک (Mock Test) گفته می شود و هم اکنون توسط موسسات و مراکز آزمون مختلف و در سطوح کیفی گوناگون برگزار می‌شوند.
سیستم برگزاری ازمون ماک در آموزشگاه زبان ایران اروپا به گونه ای طراحی شده است که به حرفه‌ای‌ترین نحو ممکن و با لحاظ کردن ریزترین جزئیات، آزمون اصلی آیلتس را برای شما شبیه سازی کرده و تجربه‌ای بسیار بسیار نزدیک به تجربه شرکت در آزمون اصلی آیلتس را به شما ارائه می‌دهد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با ما:
آدرس وب سایت: https://iran-europe.net/
شماره های تماس: 02149109000 ، دپارتمان بزرگسال داخلی 130 و 140، دپارتمان نوجوان داخلی 120 و 210 ، دپارتمان کودکان داخلی 190 و 200 ، مشاوره عمومی داخلی 180 و 220 و 130
آدرس ایمیل: info@iran-europe.net


آگهی دهنده: agahi
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - آموزش زبان در تهران
آدرس: تهران، بلوار ایت الله کاشانی، نرسیده به سه راه جنت آباد، بین خیابان لاله و سازمان برنامه شمالی، پلاک 544
به روز شده در:۱۴۰۰/۱۰/۶
بازدید: 186 بار
ایمیل: